O Životě.cz
Partnerské weby

Personální ředitelka Vám napíše profesionální strukturovaný životopis na míru pracovní pozici, o kterou se ucházíte. Životopis od nás je zaručeně pozvnánkou na pracovní pohovor. Nezapomeňte ani na motivační dopis díky němu vyniknete mezi ostatními kandidáty. Píšeme profesionální životopisy a motivační dopisy, připravujeme kandidáty na pracovní pohovory.

Naše ikonka
 O Źivotě.cz
Tiráž
O Životě.cz
ISSN 1214-6668
Vydavatel:
Marketer, s.r.o.
Hledání
Zde hledá Jyxo
Přijmeme!
Přijmeme do našeho týmu redaktora či redaktorku na externí spolupráci. Volné vstupy na akce (press screeningy, koncerty, tiskovky atd. atd. atd.), volnost ve výběru témat, možnost seberealizace, není nutná praxe a není ani omezeno věkovou hranicí, důležitý je písemný projev. Práce není finančně honorována. Zn.: Mladý kolektiv :-)
Soutěž!
Soutěžte s námi o dva zcela unikátní kalendáře Simony Krainové Agent 007, nafocené ve stylu Jamese Bonda s touto přední kráskou českého modelingu. Kalendář je neprodejný, ale může viset na stěně právě vám, pokud nám napíšete svá novoroční předsevzetí a to, jak v nich pokračujete, budete pokračovat či případně na čem jste pohořeli. Dva nejlepší příspěvky odměníme Agenty! Piště na redakce@ozivote.cz.
Výherci
S potěšením oznamujeme, že prosincovou soutěž vyhrál pan František Krám z Plzně a slečna Lucie Burovská z Prahy. Oběma gratulujeme a zasíláme jim slíbená DVD Na Stojáka! A co že jste si to přáli nejčastěji k Vánocům? Drtivě převažovaly technické vymoženosti :-)


Hubnu, hubneš, hubneme

autor : Michaela Mazancová , vydáno : 12. 08. 2004

Co mám ve stravě omezit, abych zbytečně nepřibíral/a na váze? Co mám naopak kupovat více a čím se mám řídit? Několik základních bodů pro snížení Vaší váhy.

A) Jak mám nakupovat?

1. Nechoďte nakupovat hladoví!

Pokud totiž půjdete na nákup s prázdným žaludkem, zaručeně se vám v košíku objeví daleko více věci, než byste normálně nakoupili. Budete mít velké oči a do košíku naházíte vše okolo čeho jen projdete.

S plným žaludkem se vám to rozhodně nestane a nakoupíte opravdu jen to, co potřebujete.

2. Všímejte si, co kupujete!

Nevybírejte si obsah nákupního košíku podle televizních reklam či pestrého obalu. Zdržte se obchodě klidně déle a prohlédněte si výživové hodnoty na obalech.

B) Co mám omezit?

1) Základem je samozřejmě omezení všech tuků v jídle.

2) Ve stravě by se mělo vyskytovat minimální množství potravin s vysokým obsahem cholesterolu (např. vejce). Množství cholesterolu by nemělo překročit 280mg/den.

3) Omezte uzeniny a masové konzervy.

4) V co největší míře omezte příjem sladkostí a cukrovinek

5) Vybírejte si k pití neslazené minerálky či stolní vody. Také lze pít neslazený čaj či čerstvé ovocné šťávy (zředěné).

6) Maso kuřecí, králičí, libové telecí a hovězí se snažte jíst pouze 2-3xdenně.

C) Co mám doplnit?

1) Jídlo si rozdělte na menší porce. Jezte méně, ale častěji. Nejlépe je si rozdělit jídlo do pěti chodů. Najezte se vždy klidně a pomalu, nehltejte.

2) Zařaďte do jídelníčku 1-2x rybí maso.

3) Dopřejte si nízkotučné mléčné výrobky.

4) Jezte pestře a jezte hodně ovoce a zeleniny. Doporučená dávka je 400g denně.

5) Z 2/3 by váš jídelníček měla tvořit složka rostlinného původu, zbytek pak původu živočišného.

6) Zvažte přípravu jídla. Není doporučeno smažení či příprava za velkého obsahu tuku. Zvažte, zda nejde Vámi vybraná strava např. připravit vařením ve vodě či páře, grilu, teflonu atd.

7) Zařaďte celozrnné potraviny a nahraďte jimi např. housky a bílý chléb.

8) Lépe než rostlinné tuky je dobré používat rostlinné oleje.

9) Do Vašeho jídelníčku znatelně zapojte obilniny, luštěniny, brambory a přírodní rýže.

D) Strategie na závěr!

1) Zvyšte svou fyzickou aktivitu! Choďte běhat, plavat či cvičit.

2) Počínající hlad zažeňte okamžitě, jak ho pocítíte. Nejlépe pak zeleninovými pokrmy.

3) Nejezte po 17.hodině. Pokud máte opravdu hlad, mějte při ruce ovoce či zeleninu.

4) Mějte motivaci, pokud vám chybí, zapojte někoho dalšího, např. člena rodiny. Nejméně ve dvou se všechno lépe táhne.

5) Nikdy se nepřejídejte.

6) Přesvědčte se, zda jste úspěšní, zjistěte si váš BMI - vydělte vaši hmotnost (v kg) výškou (v m) na druhou. Pokud vám vyšlo číslo do 25, je vaše váha již považována za normální.

Autorka je šéfredaktorkou O Životě.cz.
Komentáře
VěcAutorDatum a čas
hubnu?Jana8-. -0. 2004, 19: 1
radaanna1-. -1. 2004, 18: 0
   radadenda042-. -1. 2004, 09: 1
zajímavý článek o hubnutíclovece.budzdravy.c...1-. -0. 2005, 17: 1
Zobrazit Vše | Přidat nový

Reklama
Pojištění
Za obsah jednotlivých materiálů odpovídají jejich autoři. Obsah © redakce O Životě.cz 2002 - 2006