O Životě.cz
Partnerské weby

Personální ředitelka Vám napíše profesionální strukturovaný životopis na míru pracovní pozici, o kterou se ucházíte. Životopis od nás je zaručeně pozvnánkou na pracovní pohovor. Nezapomeňte ani na motivační dopis díky němu vyniknete mezi ostatními kandidáty. Píšeme profesionální životopisy a motivační dopisy, připravujeme kandidáty na pracovní pohovory.

Naše ikonka
 O Źivotě.cz
Tiráž
O Životě.cz
ISSN 1214-6668
Vydavatel:
Marketer, s.r.o.
Hledání
Zde hledá Jyxo
Přijmeme!
Přijmeme do našeho týmu redaktora či redaktorku na externí spolupráci. Volné vstupy na akce (press screeningy, koncerty, tiskovky atd. atd. atd.), volnost ve výběru témat, možnost seberealizace, není nutná praxe a není ani omezeno věkovou hranicí, důležitý je písemný projev. Práce není finančně honorována. Zn.: Mladý kolektiv :-)
Soutěž!
Soutěžte s námi o dva zcela unikátní kalendáře Simony Krainové Agent 007, nafocené ve stylu Jamese Bonda s touto přední kráskou českého modelingu. Kalendář je neprodejný, ale může viset na stěně právě vám, pokud nám napíšete svá novoroční předsevzetí a to, jak v nich pokračujete, budete pokračovat či případně na čem jste pohořeli. Dva nejlepší příspěvky odměníme Agenty! Piště na redakce@ozivote.cz.
Výherci
S potěšením oznamujeme, že prosincovou soutěž vyhrál pan František Krám z Plzně a slečna Lucie Burovská z Prahy. Oběma gratulujeme a zasíláme jim slíbená DVD Na Stojáka! A co že jste si to přáli nejčastěji k Vánocům? Drtivě převažovaly technické vymoženosti :-)


Síla proteinu

autor : Redakce , vydáno : 14. 08. 2004

Protein potřebujeme,abychom zůstali silní a v dobré kondici. Nepřijímá-li náš organismus dostatečné množství proteinu,musí ho získávat ze svalů a dalších orgánů. Protein je nezbytný pro vývoj svalstva a tato činnost vede ke spalování kalorií.Svaly totiž můžeme popsat jako "spalovny tuku",protože udržují vysokou úroveň metabolismu organismu.

Příliš mnoho rychle se uvolňujících karbohydrátů vede k přibývání váhy

Odjakživa jsme se učili,že karbohydráty jsou pro organismus primárním zdrojem energie.Nicméně mnoho z nás si plete rychle se uvolňující karbohydráty (těstoviny,pečivo) a pomalu se uvolňující karbohydráty (obiloviny,zelenina) a konzumuje příliš velké množství rychle se uvolňujících karbohydrátů – lákavých,snadných na přípravu,rozmanitých chutí.Většina z nás vede sedavý způsob života,takže veškerá přebytečná energie (z potravin bohatých na karbohydráty) je uskladňována v podobě tuku.

Nadměrná každodenní konzumace rychle se uvolňujících karbohydrátů je příčinou nárustu počtu osob s nadváhou v globálním měřítku..

Optimalizujte příjem proteinu s pomocí Formule 1 !

Pamatujte:

1) Jíst pravidelně menší porce v průběhu celého dne

2) Vybírat potraviny s obsahem pomalu se uvolňujících karbohydrátů (obiloviny )

3) Zvýšit konzumaci živých potravin (čerstvé ovoce a zelenina)

4) Určit požadavky vašeho organismu na přísun proteinu a konzumovat pouze potřebné množství !

Jaké množství proteinu potřebuji ?

Průměrně:

Ženy potřebují 100g proteinu denně

Muži potřebují 150g proteinu denně

Jak mi může Formule 1 pomoci?

Pokud budete chtít veškerý potřebný protein konzumovat s potravin,jako je například maso,budete přijímat příliš velké množství kalorií.Tyto potraviny bohaté na protein obvykle obsahují navíc množství tukových kalorií.

Doporučujeme konzumovat Formuli 1 obohacené o protein, výrobky jako protein Suplement Poder a výrobky s vysokým obsahem proteinu a nízkým obsahem karbohydrátů.Tyto přípravky jsou zdrojem proteinu,který se snadno vstřebává a asimiluje a organismu dodávají jeho potřebné množství,aniž by zároveň dodávaly i nežádoucí kalorie.

Pokud potřebujete pomoci navštivte stránku www.hubnete.cz/spokojenost a my Vám poradíme jak vytvořit takový program,s jehož pomocí dodáte organismu potřebné množství proteinu a zbavíte se nadbytečných kilogramů.

Zdroj : Centrum redukce váhy

Tiskové zprávy a články redakce.
Komentáře
VěcAutorDatum a čas

K článku nejsou žádné komentáře.

Zobrazit Vše | Přidat nový

Reklama
Pojištění
Za obsah jednotlivých materiálů odpovídají jejich autoři. Obsah © redakce O Životě.cz 2002 - 2006